Educación ambiental para o desenvolvemento é un blog colaborativo que pretende ser un espazo útil para tod@s docentes, pero en especial para @s estudantes do terceiro curso de Educación primaria. Nel recolleranse recursos para traballar a Educación para o desenvolvemento sostible no aula. Ao ser un blog colaborativo o resultado final resultará da suma e da interrelación do traballo de tod@s. A opinión d@s lector@s tamén é importante; esperamos que as compartades deixando algún comentario.
miércoles, 1 de febrero de 2012
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Realmente dacordo co título deste post, un mozo, oxalá tivesemos a metade de entusiamos que ten el por cambiar o mundo no que estamos envoltos, deberíamos aprender das súas palabras e tomar conciencia do que nos perxudica a nosa actitude de pasotismo que hoxe en día se da na sociedade.
ResponderEliminarEspero que isto nos faga reflexionar a moitos de nós!
Plenamente dacordo contigo! Quedei abraiada coa forza deste "Homiño". Unha mente nova encerrada nun corpo que seguro que moi ó seu pesar non lle permite loitar máis que coa forza da súa propia palabra, que por outro lado, considero bastante poderosa, como dis, a súa voz penso que si que nos fai reflexionar, polo menos a algúns.
ResponderEliminar!Sencillamente impresionante!
ResponderEliminarY no logro entender,como los jóvenes podeis ser la esperanza del futuro, si ni siquiera os permiten ser presente. Seguir el ejemplo que os da el profesor Sampedro, y levantaros, no fomenteis el inmovilismo, luchar sin violencia, pero LUCHAR.
La gente joven, estáis convencidos de que poseeis la verdad. Desgraciadamente, cuando lograis imponerla ya ni sois jóvenes ni es verdad
Estou dacordo co que dis pero o que realmente creo que tanto a min como aos meus compañeiros nos fastidia é que nos tomen coma marionetas, coma se non tivesemos voz nen voto, fan con nós o que queren e si, e iso fai que descendamos en escalón de autoestima do que poderíamos facer. Tiñamos que loitar polo que nos queremos porque se nós non loitamos ninguén o vai facer por nós e polo tanto todo seguirá sendo igual.
ResponderEliminarXa me gustaría chegar a idade deste señor e ter eses pensamentos tan razoados, loables e sinceiros que fan a un mesmo reflexionar e pensar que é o importante da vida.
ResponderEliminarEse entusiasmo, positivismo e sobre todo autoestima fan que un ás veces cando esta mal, vendo este vídeo pense que o que o fai porse triste é unha mera anécdota
Pareceme fascinante todo o que pensa este señor, os políticos deberían ter en conta pensamentos como estos e deixar de roubar e pasar por encima de persoas para conseguir os seus obxetivos. ¿Por que a xente que é intelixente e ten iniciativa non quere meterse na política? para min a resposta está clara, oxalá este señor volvera vivir outra vida na que as súas ideas tiveran unha repercusión maior.
ResponderEliminarEs fascinante poder escuchar a un señor de esta edad hablar como él lo hace. Mucha gente devería de aprender de gente así, estoy convencido de que las cosas irían mucho mejor, pero como de costumbre, la gente no sabe escuchar, y por eso, que por mucho que se diga o se intente decir es tontería ya que se hacen oidos sordos.
ResponderEliminar(Javier Gallego)
Quizás no sera el miedo a la aventura lo que impida a la gente luchar por los sueños, son las continuas trabas y papeleos que se deben realizar para cualquier cuestión.Y es que cada día se introduce una nueva ley que prohibe algo y el país sigue en las mismas.No es que lo jóvenes seamos más vagos o querramos luchar menos que los de antes sino que la vida actual no es la misma que hace unos años y hoy con el simple hecho de abrir la boca ya te reservan una habitación en el calabozo. No es fácil encontrar a gente compremetida con ideales de progreso.El hecho es que antes se emigraba porque no quedaba más remedio y se luchaba porque las fronteras legales no eran tan claras y no había mucho que perder; hoy hay que reconocer que el país no marcha bien pero hay quien está peor.Es más fácil cerrar los ojos no?
ResponderEliminarLa verdad es que José Luis Sampedro no debería envidiarle nada a los jóvenes de hoy en día (bueno, algo si, todos los años que a ellos les quedan por delante y que fijo que el aprovecharía mejor que muchos), más bien al contrario, muchos de nosotros deberíamos tomar ejemplo de este hombre, que no se ha cansado aún de luchar, no por él, sino por toda la sociedad. Porque sus ideas son totalmente ciertas, debemos abrir los ojos, ver el estado en el que se encuentra nuestro entorno y luchar para cambiarlo. Porque si todos fuésemos como él el mundo estaría en una situación muy distinta a la actual. Y lo más triste es que todos podemos ser como él, pero nos da pereza luchar, y yo me pregunto: ¿quién luchará entonces por nuestras vidas? Nadie ajeno a nosotros lo hará.
ResponderEliminar